تازه ها
خانه »» اهل سنت »» فرقه ای برای تفرقه
فرقه ای برای تفرقه

فرقه ای برای تفرقه

وهابیت در خدمت دشمنان اسلام

اگر در گذشته دشمنان اسلام نمی توانستند به جوانان دین دار نفوذ کنند اکنون به کمک وهابیت این کار را می کنند . وهابیتی که مبنای کارش درگیری و مشرک خطاب دادن مسلمانان و توهین به علمای گذشته و حتی متأخر اهل سنت است و بیشترین ضرر را نیز اهل سنت و جماعت می کنند چون هم عده ی کثیری از جمعیت اسلامی را تشکیل می دهند و هم وهابیان به دروغ خود را اهل سنت و جماعت معرفی می کنند.

اما افرادی که از فرقه ها و مذاهب مختلف اند اعم از شیعه و سنی و وهابی و هر فرقه ی دیگر آیا تاکنون از خود پرسیده اند که دعوای فرقه ای چه خدمتی به دشمنان اسلام می کند؟ چیزی که روشن است اینست که هر مذهب برای خودش دلایلی دارد و مذاهب نباید به بزرگان و عقیده ی مذهب دیگر توهین کنند و بحث باید علمی باشد و اگر شبهاتی است باید با شریعت و عقل و  رعایت ادب موضوع مطرح گردد و سوال پاسخ داده شود . اما وهابیان هزاران نفر از عالمان گذشته و حال اهل سنت و جماعت را که به صوفیه اعتقاد دارند و توسل و زیارت قبور و امثال این را در کنار سایر مسائل دینی با دلایل شرعی پذیرفته اند را تحت شدید ترین اهانت ها قرار می دهند و حتی تهمت سنگین شرک را به عالمانی می زنند که در علم و شریعت متخصص هستند و کتاب های آنها به عنوان کتب مرجع در دانشگاه های اسلامی تدریس می شود.

چیزی که در حال حاضر به عنوان غده ی سرطانی در جامعه ی اسلامی می باشد  وهابیت است. آنها  در ظاهر خود ، ادعای پیروی از اهل سنت را دارند ولی از بزرگترین دشمنان اهل سنت اند. متأسفانه عده ی کثیری از مردم به علت آگاه نبودن به اعتقادات این گروه بصورت ناخواسته افکار وهابیان را پیدا کرده اند و خودشان نیز از حقیقت وهابی بی اطلاع اند.

 چیزی که در اعمال وهابیان به وفور دیده می شود حیله و ریا و دروغ است و هر کدام با نظر شخصی یک امر را می پسندند و با هم نیز اختلافات زیادی دارند و هزاران مورد از وهابیان و کتابهایشان دیده شده که خودشان به  گروههای زیادی تقسیم شده اند و حتی عده ای از وهابیان سلفی  یک رساله در رد اخوان المسلمین و جماعت اسلامی(مودودی) و جماعت تبلیغ نوشته اند و نظر بزرگان وهابی سلفی مانند آلبانی  – عبدالعزیز ابن باز – شیخ محمد صالح بن عثیمن – عبدالله بن غدیان – صالح بن فوزان – شیخ صالح السحیمی – صالح بن عبدالعزیز آل شیخ را در رد اخوان المسلمین و جماعت تبلیغ در آن رساله آورده اند و به فارسی نیز ترجمه شده است. در آن رساله گفته اند چون علمای اخوان المسلین در مورد شرک کمی سستی می کنند پس در شرک ورزیدن مردم گناهکارند و گفته اند آنها نیز مشرک اند ( رجوع کنید به رساله ای در رد اخوان المسلمین از ابوعبدالله الاثری) بله تعجب نکنید وهابیان سلفی گفته اند که اخوان المسلمین و جماعت تبلیغ هم مشرک اند . یعنی این وهابیان به گروهایی که در عقیده بسیار به خود نزدیک اند مانند اخوان نیز رحم نکرده و این تهمت سنگین شرک را به جمع کثیری از مسلمانان می زنند وهابیان هر کس که غیر خوشان است را مشرک می دانند.

اساس کار وهابیان تأویلات و تفسیرات اشتباه است. وهابیان از آیات و احادیث به نفع افکار حزبی و گروهی ، تأویل و تفسیر اشتباه می کنند و به نظر بزرگان گذشته بی احترامی می کنند حال اینکه حضرت رسول صلوات الله علیه می فرمایند: بپرهیزید از نقل حدیث از طرف من مگر آنچه را که می‌دانید از طرف من است، زیرا کسی که بر من عمداً دروغ بگوید باید جایگاه خود را در دوزخ قرار دهد و کسی که قرآن را به رأی خود، تأویل و تفسیر کند جای خود را در دوزخ قرار داده است. و نیز ابن ابی شیبه با سند صحیح روایت کرده که : کسی قرآن را بدون علم تأویل و تفسیر و ترجمه کند جای خود را در دوزخ قرار داده است.( صحیح بخاری و صحیح مسلم و صحیح ترمذی).

 در زمان مفسران اسلامی نظیر امام فخر رازی و امام سیوطی و امام ابن کثیر و  امام قرطبی  و قاضی بیضاوی و غیره(بیش از صد مفسر نامی بزرگ اهل سنت) هم توسل وجود داشت و هم زیارت قبور و هم صوفیه ولی هیچ کدام از اینها در تفسیر آیاتی که وهابیان به آنها استدلال  می کنند نامی از توسل کنندگان به انبیاء و اولیاء نیاورده اند آن وقت وهابیان چگونه می توانند در قرنی که ۱۴۰۰ سال از نبوت گذشته تفسیر شخصی کنند و از ایات قرآن برای رسیدن به افکار حزبی سوء استفاده کنند؟

اگر به اعمال وهابیان نگاه کنید بجای اینکه به فکر جوانانی که اسیر اعتیاد و پوچ گرایی و جهالت و بی دینی شدند باشند و بجای اینکه از یهود و دشمن اسلام کینه بگیرند تمام هزینه های مادی و معنوی خود را صرف این کرده اند که مردم مسلمان را مشرک بدانند و هیچ کاری با دشمنان اسلام و یهود و نصاری نداشته باشند بله دوستان عزیز این انگلیس شیطان صفت و تفرقه افکن خوب دانست که برای نابودی اسلام چه باید کرد و این غده ی سرطانی وهابیت را به وجود آورد وهابیتی که با هم نیز مشکل دارند بطوری  در داخل خود نیز عقاید کاملا مخالف هم را دارند و همدیگر را نیز به شرک متهم می کنند . در همین تالش خودمان که میلیونها تومان پول از طرف تاجران وهابی جنوب ایران یا حاشیه ی خلیج فارس و یا مردم ساده ی تالش به دست وهابیان می رسد  بجای اینکه سعی کنند به جوانان جامعه کمک کنند از فساد جلوگیری کنند ، تمام توان مادی و گروهی خود را به کار برده اند که با صوفیان اسلامی منطقه دشمنی ورزند و دوستانی که از وضعیت شهر تالش خبر دارند خوب می دانند که فساد در تالش شدیداً موج می زند و در رضوانشهر به زبانها افتاده که اگر فساد می خواهی برو هشتبر . به هرحال وظیفه علما اینست که مردم را به راه دین و نماز و روزه و زکات دعوت کنند نه اینکه مثل وهابیان با صوفیانی که تمام اعمالشان طبق شریعت است و به پشتوانه ی علمی بسیاری از علمای اهل سنت و جماعت به عرفان اسلامی علاقه دارند و از حدود شرعی خارج نمی شوند ، دشمنی کنند و صوفیانی که حتی سنتها را نیز مانند فرائض رعایت می کنند توسط وهابیان به بی دینی متهم می شوند ولی وهابیان جوان معتاد و زن فاحشه در خیابان را به حال خود رها کردند در صورتی که همه می دانیم وهابیان پشتوانه ی مادی بسیار زیادی دارند و دلیل نفوذ آنها نیز همین پولشان است که اگر بخواهند می توانند خیلی از مشکلات جامعه در تالش را حل کنند که البته با مهر گمراهی ای که بر دلشان زده شده است به دشمنان اسلام خدمت می کنند.

زمانی که پدر وهابیت یعنی انگلیس و یهود و دشمنان اسلام دیدند که باعث گسترش اسلام در مناطق مختلف و تربیت جوانان ، نفوذ بزرگان و مبلغان صوفیه است(نظیر دعوت امام ربانی مجدد الف ثانی رحمته الله علیه در هند و سید علی همدانی در شرق آسیا و غیره) تصمیم گرفتند مبنای کار وهابیت را دشمنی با تصوف قرار دهند و به کمک وهابیان موفق نیز شدند.

شاید جای سوال باشد که ریشه ی وهابیان از کجاست و من سوالی را از وهابیان و منکران تصوف دارم که آیا تا قبل از محمد بن عبدالوهاب و ابن تیمیه ، شما کسی را می شناسید که نظرات آنها را داشته باشد؟ جناب ابن حجر هیتمی یکی از بزرگترین عالمان مذهب شافعی و صاحب کتاب معروف تحفه المحتاج در فقه امام شافعی است می فرماید که ابن تیمیه در هفده مورد اجماع عقیده ی اهل سنت و جماعت را شکست.(رجوع کنید به کتاب الفتاوی الحدیثیه از ابن حجر هیتمی صفحه ی ۱۱۶). و اگر چه ابن تیمیه از نظر علمی بزرگ بودند و بعضی از بزرگان اهل سنت نیز با بعضی از تالیفاتشان موافق بودند ولی باید دقت داشت که وی از عقیده ی اهل سنت و جماعت در هفده مورد خارج گردید نظیر توسل و زیارت قبور و غیره. و پیشوای فرقه ی وهابیت( محمد بن عبدالوهاب) در اساس مذهب خود نظرات دیگر علما را کنار زد و فقط در بعضی موارد از ابن تیمیه پیروی کرد.

برای مثال دو نمونه از اشتباهات ابن تیمیه که مخالف اجماع تمام علمای اهل سنت و جماعت بود را خدمتتان عرض می کنیم:

  ۱ – در تمام چهار مذهب اهل سنت و جماعت یعنی شافعی و حنفی و حنبلی و مالکی ، نظر علما در مورد طلاق

ثلاثه  یکسان است ولی ابن تیمیه برای اولین بار گفته که طلاق ثلاثه یک طلاق است یعنی حرفی را زد که بزرگترین

عالمان اهل سنت به دلیل حفظ اجماع عقیده ی اهل سنت هیچ نظری در مورد آن ندادند و همان فتوای امامان        چهارگانه بر قرار بود و همه حتی امام غزالی رحمته الله علیه و امام ابن حجر هیتمی رحمته الله علیه و دیگر بزرگان مذاهب رای چهار امام مذهب را تأیید کردند.شاید فکر کنید که این مساله ی مهمی نیست ولی بخدا خیلی مهم است چون اگر قول مذاهب رعایت نگردد و دقت شرعی نشود باعث حرام زاده بدنیا آمدن فرزند می شود.                 

 ۲ – زیارت قبر حضرت رسول صلوات الله علیه را حرام دانسته و گفته کسی که برای زیارت قبر حضرت رسول صلوات الله علیه  می رود باید نمازش را کامل بخواند چون این سفر ، سفر حرامی است. ببینید چه بی احترامی ای به حضرت رسول صلوات الله علیه کرده است در صورتی که امام مسلم در کتاب حدیث صحیح خودش حدیثی را از حضرت رسول صلوات الله علیه نقل می کند که می فرمایند: « فمن أراد أن یزور القبور فلیزر فإنها تذکرنا بالآخره».

ترجمه: شما را از زیارت قبرها نهی کرده بودم، از این بعد آن ها را زیارت کنید.

حتی یک مورد هم برای گمراه شدن کافی است چه برسد به هفده مورد و از همه مهمتر اینکه وهابیان امروزی از نظرات ابن تیمیه رحمته الله علیه  و محمد بن عبدالوهاب نیز زیاده روی و تندروی کردند و بسیاری از کارهایی که ابن تیمیه درست می داند وهابیان آن را غلط می پندارند( رجوع کنید به کتاب تصحیح المفاهیم از محمد بن علوی مالکی) ولی وهابیان برای اینکه بخوبی می دانند که تا قبل از ابن تیمیه و محمد بن عبدالوهاب هیچ کس این عقاید را نداشته سعی دارند تا نظر بزرگان گذشته و سلف صالح را به نفع خود تفسیر و تأویل کنند تا بتوانند این ضعف بزرگ خود را بپوشانند. اما همانطور که بیان شد وهابیت صفوف هماهنگ مسلمانان را شکست و باعث بی نظمی در جهان اسلام شد.

واقعاً جای سوال است که اگر وهابیان ادعا می کنند اهل سنت هستند پس چرا علمای اهل سنت را قبول ندارند؟ آیا می شود به راحتی از علم  و تخصص علمی  امام نووی ، امام سیوطی ، امام غزالی ، امام فخر رازی ، امام ابن حجر هیتمی ، قاضی عیاض ، ابن کثیر ، قرطبی ، امام یافعی ،  زرکشی  ، رافعی ، بیهقی ، قشیری ، زرقانی ، شهاب الدین جزری ، سبکی ، ابن حجر عسقلانی ، قرطبی ، ابن کثیر ، شهاب الدین رملی ، نسفی ، ابن عساکر ، خطیب بغدادی ، امام الحرمین ، ابن فوزک ،  و هزاران عالم دیگر اهل سنت گذشت؟! آیا فقط ابن تیمیه رحمته الله علیه عالم اهل سنت بود و دیگران هیچ؟! آیا این ظلم در حق علمای بزرگ اهل سنت نیست که با فتوی وهابیان کنار گذاشته می شوند؟ آیا توهین به علمای بزرگ اهل سنت که با کنار گذاشتن آنها از دایره ی علمی اهل سنت و جماعت می باشد ، خدمت به دشمنان اسلام نیست؟ وهابیان برای رد زیارت قبور و توسل و دیگر اختلافات ، فتوای یک نفر یعنی ابن تیمیه و یا بعضی از شاگردان او را دارند در صورتی که ما اهل سنت و جماعت فتوی علمای بزرگ که ذکر گردید را داریم و نیز هزاران عالم بزرگ دیگر ،  پس اکثریت با ماست و این که بزرگترین علمای اهل سنت با ما هم عقیده اند یکی از ضعف های بزرگ وهابیان است . ای وهابیان چگونه است که همه ی عالمان اهل سنت اشتباه می گویند ولی فقط شما درست می گویید !؟

 یک بار یک عالم اهل سنت از یک وهابی پر ادعا و بیسواد که با تأویل نادرست از آیات قرآن توسل را رد کرد پرسید که خداوند در قرآن می فرماید که به همه چیز آگاه است و از رگ گردن به ما نزدیک تر است اما با این حال در جایی می فرماید که دو فرشته اعمال انسان را می نویسند و یا می فرماید خداوند دست دارد و یا بر عرش استوا دارد و غیره این را با عقل خودت چگونه تأویل و تفسیر می کنی ؟ وهابی جواب داد نمی دانم بعد عالم اهل سنت از او پرسید به نظر تو الان باید چه کرد وهابی با مکث زیاد گفت به تفسیر عالمان بزرگ نگاه کرد(منظورش اجماع اهل سنت بود) بعد عالم اهل سنت پرسید پس آیا قبول داری که نمی شود با رآی شخصی یا حزبی آیات را تفسیر کرد؟ آن شخص وهابی بسیار شرمنده شد و وقتی عالم اهل سنت کتاب تفسیر امام فخر رازی و امام سیوطی( در تفاسیر دیگر عالمان نیز مخالف با عقیده ی وهابیان است) را آورد و با نظر آن وهابی مخالف بود آن وهابی گفت که من شنیده ام ابن تیمیه چیز دیگری گفته و ما همگی گفتیم که هدف هم همین بود که شما این را متوجه شوید و بدانید که ابن تیمیه رحمته الله علیه از اجماع عقیده ی اهل سنت و جماعت خارج گردید و علی رغم بعضی تألیفات با ارزشش به گفته ی امام ابن حجر هیتمی رحمته الله علیه در ۱۷ مورد از عقیده ی اهل سنت و جماعت خارج شد و صفوف مسلمانان را شکست.

اما خدمتی که وهابیت به دشمنان قسم خورده ی اسلام می کند این است که به مردم مسلمان یاد می دهد خودشان برای خودشان اجتهاد کنند یعنی مذاهب اربعه ی اهل سنت را فقط بازیچه قرار دهند و برای فریب مردم به دروغ و از روی تقیه( البته تقیه ای که وهابیان می کنند همان ریا است) بگویند که مثلا شافعی یا حنفی یا حنبلی یا مالکی اند.

وهابیت به مسلمانان می آموزد که به اولیای خدا و بزرگان صوفیه توهین کند.وهابیت به مردم می آموزد که محبت حضرت رسول صلوات الله علیه را در دل نداشته باشید چون (نعوذبالله) شرک است.آنها کتب اهل سنت را تحریف و دست کاری می کنند(لطفا به وبلاگ اهل سنت و جماعت تالش و مطلب تحریف کتب اهل سنت به دست وهابیان مراجعه کنید). وهابیان بجای اینکه به فکر احیای فرایض و تکالیف دینی باشند و اعمالی ماند نماز و زکات و غیره را تبلیغ کنند تمام نیروی خود را بکار برده اند تا به افرادی که به دنبال دین می روند و نماز می خوانند و طبق اجازه ی شریعت و عالمان دین گاهی توسل می کنند را مشرک بنامند و آخر اینها از خودشان نمی پرسند که مسلمانان دارند در فرطه ی بی دینی غرق می شوند و در ساده ترین احکام شریعت مانند نماز مانده اند و برای آنها چه باید بکنند؟

سازندگان فرقه ی وهابیت کارشان را بخوبی انجام دادند آنها می دانستند که عده ی کثیری از مردم اولیاء الله و توسل و تصوف را قبول دارند و بخش عظیمی از جامعه ی اسلامی بر این عقیده اند ولی با مشرک خطاب کردن آنها دیگر هیچ جایی برای بخشش مردم وجود ندارد و وهابیان  بدبخت خیال می کنند که تا قبل از بوجود آمدن وهابیت ، همه ی عالمان و مسلمانان مشرک بودند نعوذبالله.

از نظر وهابیان مسلمانی که شهادتین را سر می دهد و به نبوت حضرت رسول صلوات الله علیه ایمان دارد و به معاد و روز قیامت معتقد است و نماز می خواند و روزه می گیرد و سایر احکام دین را در حد خود انجام می دهد مشرک است (نعوذ بالله) ولی آن یهودی و مسیحی و دیگر ادیان که اسلام را قبول ندارند کافر اند . یکبار دیگر خوب توجه کنید مسلمانان شدند مشرک ولی یهودیان و مسیحیان فقط کافراند و همه می دانیم که گناهی بالاتر از شرک نیست یعنی اساس وهابیان طوری طرح ریزی شده که از یهود و مسیحی کینه ی کمتری داشته باشند ولی با مشرک دانستن مسلمانان ، از مسلمانان دشمنی بزرگتر نداشته باشند. بله دوستان پایه ریزان وهابیت که دشمن اسلام بوده اند واقعا که در کار خود یعنی ساختن فرقه ی وهابیت استادانه عمل کردند و وهابیت امروزه نماینده ی کفر در جنگ با مسلمانان است.

وهابیت در سالهای آغازین شروع فعالیت خود در عربستان و دیگر بلاد اسلامی خونهای زیادی ریخت و مردم زیادی را به بهانه ی شرک کشت و کار دشمنان اسلام را راحت کرد و باعث شد در حال حاضر علاوه بر درگیری فرقه ای شیعه و سنی ، غده ی سرطانی جدیدی به نام وهابیت نیز با تمام مسلمانان درگیر شود. و از درگیری و دشمنی مسلمانان با یهودیان و مسیحیان استعمارگر کاسته شد و عده ی زیادی از مسلمانان که باید وقت خود را سر مبارزه با بی دینی و دشمنان اسلام کنند این وقت گرانبها را صرف درگیری با وهابیت می کنند.

در بار اولی که انگلیس و دشمنان اسلام تفرقه انداختند درگیری بین شیعه و سنی بود بطوری که بوسبک سفیر اتریش(یکی از هم پیمانان انگلیس) در عثمانی گفته ؛ در میان ما و نابودی فقط ایرانیان(شاهان ظالم صفوی) قرار گرفتند. یعنی خودشان اعتراف می کنند که صفویان مانع از شکست آنها شدند. دشمنان با تفرقه بین شیعه و سنی توانستند توجه مسلمانان را از خودشان دور کنند و مسلمانان را با هم درگیر کنند ولی این کار با این که باعث شد عده ی کمی از مسلمانان یعنی شیعیان با اهل سنت درگیر شوند ولی از طرفی اهل سنت با هم اختلافی نداشته و حتی از بعضی جهات متحد تر شدند و به طوری که تاریخ ثابت کرده اهل سنت در آن زمانها هیچ مشکلی با هم نداشتند اما انگلیس و دشمنان اسلام از این اتحاد ترسیدند و برای ویران کردن اکثریت جامعه ی اسلامی یعنی اهل سنت از درون فرقه ای را بوجود آوردند که اینبار هم با شیعه دشمن است و هم با اهل سنت و در اصل هدف ، دشمنی با اهل سنت است. بله انگلیس اشتباه اول خود را تصحیح کرد یعنی این بار فرقه ای بوجود آورد که به دروغ به نام اهل سنت است ولی ریشه ی اعقادات اهل سنت را می سوزاند و توسط سردسته ی وهابیان یعنی محمد بن عبدالوهاب برای اولین بار عقاید باطلی نظیر توهین به بزرگان دین و توهین به صوفیه ، مشرک خطاب دادن عده ی زیادی از مسلمانان ،بی توجهی به نظرات مفسران قرآن و حدیث و تفسیر میلی از شریعت ، رد توسل به انبیاء و اولیاء ، رد زیارت قبور و امثال اینها در دین مطرح گردید. 

اگر به فعالیت وهابیان دقت کنید متوجه خواهید شد که  میلیاردها دلار از پول بیت المال ممالک اسلامی توسط وهابیان صرف توهین به بزرگان دین می شود.برای مثال زمانی که یک مسلمان می خواهد اثر ازرشمند امام محمد غزالی رحمته الله علیه یعنی کیمیای سعادت را بخواند یادش می آید که ملای وهابی گفته که امام محمد غزالی چون توسل می کرده پس مشرک است(نعوذبالله) و دیگر دنبال این کتاب نمی رود چون نویسنده ی کتاب به فقوای ملای وهابی مشرک است!! و انسان نباید از مشرک چیزی را یاد بگیرد!! و کتابی که همه اش برگرفته  از قرآن و حدیث است و دارو و سازنده ی درون و شخصیت آدمی است با یک فتوای وهابیان کنار گذاشته می شود و اینچنین آگاهانه یا ناآگاهانه کتب ارزشمند اخلاقی از دست جوانان مسلمان ربوده می شود. و این خدمتی به دشمنان اسلام است.

 وهابیان همانند خوارج زمان حضرت علی رضی الله تعالی عنه هستند و بسیار تندرو و ادعای دین دارند ولی در اصل گمراهند و حضرت عبدالله بن عمر رضی الله تعالی عنه در مورد خوارج نکته ی زیبایی فرمودند که در مورد وهابیان صدق می کند به این بیان که : «خوارج به آیاتی  که در شأن کافران نازل شده بود تمسک جستند و آن آیات را بر مؤمنان حمل می کردند».

زمانی که عالمان بیدار اهل سنت گفته بودند که سعی شود جوانان برای خواندن علوم دینی به کشور عربستان نروند چون بیشتر دانشگاهها توسط دولت وهابی عربستان تصرف عقیده شده است ، باعث اعتراض شدید وهابیان شده بود و این نادانان خیال می کنند که می توانند از مکان مقدس مکه و مدینه سوء استفاده کنند ولی مثل همیشه تندرو و بی علم هستند و لازم است بدانیم که در بعضی دانشگاههای مکه و مدینه تلفیق مذاهب ( که به اجماع تمام علمای مذهب شافعی و حنفی و حنبلی و مالکی حرام است) و توهین به بزرگان گذشته و توهین به صوفیه و مشرک دانستن غیر خود!  ودیگر عقاید خلاف اهل سنت و جماعت صورت می گیرد و همه میدانیم که اگر یک مکان مقدس باشد و کارهای خلاف شریعت در آن صورت بگیرد اولویت رعایت شریعت است. به یاد بیاورید بت شکنی حضرت رسول صلوات الله علیه در داخل کعبه و نیز فرمایش امام العادلین حضرت عمر بن خطاب رضی الله تعالی عنه را زمانی که دید دشمنان اسلام بدون اطلاع حضرت فاطمه ی زهرا در خانه ی ایشان در فکر توطئه علیه حکومت و تفرقه هستند فرمود که اگر آنها به این کار خود ادامه دهند خانه را بر سرشان آتش خواهم زد حال این که این خانه محل نزول آیات زیادی بود. و باید بدانیم که وهابیان نمی توانند از این اماکن مقدس سوء استفاده کنند و اینکه آنها در کنار مکه و مدینه هستند دلیل درست بودن عقایدشان نیست.

بله دوستان مرکز وهابیت و مرکزی که با پول بیت المال وهابیت را تبلیغ می کند باید هم اینچنین گمراه باشد و باید مثل همیشه در خدمت دشمنان اسلام باشد.

  در آثار و کتب وهابیان اهانت های فراوانی به پیامبر صلوات الله علیه و صحابه رضی الله تعالی عنهم اجمعین و تابعین رحمته الله علیه عنهم اجمعین و دسته ی خادمان دین یعنی صوفیه و سایر اعتقادات دینی مسلمانان  شده است که انشاء الله در آینده به صورت تحقیقی مختصر و مفید برایتان ارائه خواهد شد ولی توجه شما خوانندگان عزیز را به نظر دو تن از مشهورترین عالمان وهابیت جلب می کنم توجه کنید : محمد غزالی مصری(با امام محمد غزالی رحمته الله علیه اشتباه گرفته نشود) که از بزرگترین عالمان وهابیان معاصر از نوع اخوان المسلمین است و از تندرو ترین افراد در رد توسل و زیارت قبور و امثال این است در کتاب الإسلام المفترى علیه : صفحه ی  ۱۰۳ اهانت بی شرمانه ای به حضرت ابوذر رضی الله تعالی عنه صحابه ی بزرگوار حضرت رسول صلوات الله علیه کرده است و این دوست دشمنان اسلام در کتابش می گوید : (( إن أبا ذر کان اشتراکیا وأنه استقى نزعته الاشتراکیه من النبی صلی الله علیه و سلم )).    ترجمه : ابوذر کمونیست بود و ایده کمونیستی را نیز از پیامبر صلوات الله علیه  دریافت داشته بود .(نعوذ بالله).

از دیگر سردمداران وهابیت رهبر حزب جماعت اسلامی  یعنی ابو الاعلی مودودی است که این شخص که حتی یک سال هم علوم دینی نخوانده دست تمام دشمنان اسلام را از پشت بسته و وی به تنهایی کاری کرده که شاید هزاران وهابی نتوانستند بکنند بنده خودم شخصاً بیش از چهل مورد از بی ادبی های وی علیه اسلام را دیده ام ( رجوع کنید به کتاب فتنه ی  مودودیت از  شیخ الحدیث حضرت مولانا محمد زکریا کاندهلوی رحمته الله علیه این کتاب توسط علامه عبدالرحمن سربازی به فارسی ترجمه شده) که در آنها هم به چهار خلیفه ی حضرت رسول صلوات الله علیه بی ادبی کرده و هم به حضرت عایشه بی ادبی کرده و هم به چند صحابه ی دیگر بی ادبی کرده و هم از حضرت رسول صلوات الله علیه ایراد گرفته و هم به دیگر پیامبران بی ادبی کرده و هم به حضرت مهدی موعود بی ادبی کرده و نیز دشمنی های زیاد دیگری که وی با اسلام دارد که برای نمونه به دو مورد بسنده می کنیم . وی در کتاب الرسائل و المسائل صفحه ی ۵۷ می گوید : (( لقد مرت ۱۳۰۰ سنه ولم یخرج الدجال فدل على أن الرسول لم یکن ظنه صحیحاً))  

ترجمه :۱۳۰۰ سال گذشت و هنوز دجال ظهور نکرده است این میرساند که ظن و گمان رسول خدا صلی اله علیه و سلم درست نبوده است.

 و باز در کتاب مصتلحات القرآن الاساسیه الاربعه صفحه ی ۱۵۶ میگوید :  (( إن الله سبحانه أمره  أی أمر الرسول  صلی الله علیه و سلم   فی سوره النصر بأن یستغفر ربه ما صدر منه فی أداء الفرائض من تقصیرات ونقائص))

ترجمه:  خداوند سبحان رسول خویش صلی الله علیه و سلم  را در سوره نصر دستور داده است که بخاطر تقصیرات و نقایصی که در جریان انجام وظایف مرتکب شده است استغفار نماید. 

پناه می بریم به خدا از این جملات شیطانی . ای مسلمانان می بینید که یک وهابی به بهترین مخلوقات و دلیل آفرینش و محبوب حق تعالی چه بی احترامی ای می کند. به نظر شما زمانی که یک کافر ضد اسلامی می بیند که یک شخص به نام عالم اسلامی ! این چنین به حضرت رسول صلوات الله علیه اهانت می کند دشمن اسلام چه حالی پیدا می کند؟ یقیناً بار زحمت از دوشش برداشته می شود و کاری که بر عهده ی اوست یک نفر به اسم مسلمان انجام می دهد. و دشمن اسلام بسیار از این کار خوشحال می شود   ملاحظه فرمودید که چه خدمتی به دشمنان اسلام می کنند.

 چیزی که در بین اکثر وهابیان مشهود است نداشتن اخلاق و تربیت اسلامی است و آنها با مفاهیمی همچون تواضع ، ادب و احترام طرف مقابل و بیشتر اخلاقیات بی گانه اند و این را بر اساس تجربه ام از برخورد با وهابیان می گویم. در حالی که مسائل اخلاقی و تربیتی از اموری هستند که دشمنان اسلام برای نابودی آن از جامعه ی اسلامی باید زحمات زیادی بکشند ولی وهابیان با توهین به صوفیه ی اسلامی که به تواضع و خوش اخلاقی معروف اند کار دشمنان اسلام را تا حدود زیادی راحت کرده اند.

وهابیت تا حدودی زیادی کار دشمنان اسلام را راحت کرده و آن قدر تفرقه می اندازد که شاید نیازی به تفرقه افکنی دشمنان نباشد آن وقت نام خودشان را می گزارند مصلحان دین براستی که مفسدان دین اند.

من از بیگانگان هرگز  ننالم

 images (11)

۳ نظر

  1. سلام علیکم
    من تلاش کردم صفحه های مربوط به مذاهب اسلام را باز کنم ولی نشد.راهنمایی کنید.لطفا

  2. با سلام
    من تلاش کردم تا صفحه های مربوط به مذاهب اسلامی را باز کنم و لی متاسفانه نشد.
    لطفا راهنمایی کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

رفتن به نوار ابزار