تازه ها
خانه »» تکفیر »» وهابیت »» دشمنی وهابیت با امام اعظم ابو حنیفه نعمان بن ثابت(رح) + تصویر
دشمنی وهابیت با امام اعظم ابو حنیفه نعمان بن ثابت(رح) + تصویر

دشمنی وهابیت با امام اعظم ابو حنیفه نعمان بن ثابت(رح) + تصویر

تصویر جدید حرم امام ابوحنیفه

جایگاه امام اعظم ابوحنیفه(رح) بر هیچ کسی پوشیده نیست و همه به خوبی میدانند که بیشترین پیروان را در بین مذاهب اسلامی دارد؛ این عظمت باعث حسادت و کینه نومذهبان وهابی شده است و البانی که مفتی وهابیت و خود را محدث بزرگ نامیده و او امیر المومنین فی الحدیث در بین وهابی ها لقب داده اند.

بدون در نظر داشت تقوا، توهین صریح به امام اعظم و پیروان او کرده است نامبرده در حاشیه مختصر صحیح مسلم ، ص۵۴۸ حدیث شماره۲۰۶۰ که مربوط به فرود آمدن آمدن عیسی علیه السلام است، می گوید : این حدیث وا ضح است در اینکه، عیسی علیه السلام به شرع ما حکم میکند و طبق قرآن و حدیث تصمیم می گیرد، و به غیر از این دو مورد به چیز دیگری چون انجیل و مذهب حنفی ومذاهب دیگر رفتار نمی کند . ای جوان مسلمان، با چشم خود می بینید که این گفته ی زهر آگین، چه بی ادبی ناشایست و چه خدمت شایانی به کفر است و راه را برای دشمنان اسلام هموار می سازد، تا در دل جوانان ما ایجادشک و تردید نموده و بدین وسیله اطمینان و باورشان را نسبت به مذهب یکی از پیشوایان سلفِ صالح، که از زمره ی تابعین به شمار می رود، از دست بدهند . آیا هیچ مسلمان از خدا ترسی باور می کند، که مذهب حنفی مانند انجیل مخالف اسلام باشد !!؟ از این گفته آشکارا فهمیده می شود، که پیروان  مذهب امام ابوحنیفه هم چون کافران  دنباله رو انجیل گمراه باشند.


آیا امام ابوحنیفه، به وسیله مذهبی که از قرآن و حدیث استنباط کرده، به اسلام خدمت نموده است و یا اینکه مانندجناب آقای آلبانی به سود کفر و کافران، به حرمت شکنی مسلمانان پرداخته و آنان را نسبت به دین اسلام دچارشک و شبهه ساخته است؟ به هر حال ، این مقام علمی امام ابوحنیفه بود که با چهار واسطه، به پیامبر متصل می شود،

بدیهی است که شجره ی علم و آگاهی از دین، لزوماً باید از طریق پیامبر صلی الله علیه و سلم دانشمندان سلف صالح و سپس به وسیله ی علمای خلف به ما منتهی گردد . پس می پرسیم که آقای آلبانی نزد چه کسی تحصیل نموده است؟ آیا علم او از آسمان به وی الهام شده یا ا ز درو ن زمین جهیده است؟ آری حدیث خیر امتی قرنی شامل حال ابوحنیفه می شود ؛ اما جناب آلبانی چه حدیثی شامل حالش می شود به جز حدیث”شرار امتی آخرها”؟زیرا شما در قرن پانزدهم قمری زندگی می کنید، و به حرمت شکنی مسلمانان می پردازید!!

ای جوان مسلما ن، شما قضاوت کنید آیا آلبانی شایستگی دارد ما پیروش باشیم و فقط درس نزاع و حرمت شکنی مسلمانان را از او بیاموزیم و از دانشمندان سلف اعراض نمایم؟ کسی که همچون تهمت هایی به علمای سلف نسبت دهد، چگونه صحیح است به او اعتماد نمود، در حالیکه می گوید این حدیث ضعیف است؟

آیا صحیح است که پیروانش با جسارت می گویند: البانی بزرگترین “محدث” این عصر است؟ یا اینکه به راستی نامبرده محْدِث و مبتدع و نو آفرین عصر حاضر است؟

 

ای جوان مسلمان، جای تأمل است که می بینید تمام جوانان فریب خورده و دنباله رو آلبانی، در برابر علمای اسلام بسیار بی ادب و همچون ر هبرشان تنها مشغول اختلاف تراشی و حرمت شکنی مسلمانانند، خداوند ما را مصون فرمایند.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

رفتن به نوار ابزار