تازه ها
خانه »» اخبار جهان اسلام »» رییس دار الافتاء اهل سنت عراق فراخوان حمایت از ملت فلسطین داد
رییس دار الافتاء اهل سنت عراق فراخوان حمایت از ملت فلسطین داد
مفتی أهل السنه والجماعه فی العراق الشیخ مهدی الصمیدعی

رییس دار الافتاء اهل سنت عراق فراخوان حمایت از ملت فلسطین داد

بغداد – ایرنا- رییس دار الافتاء اهل سنت عراق روز پنجشنبه در واکنش به تصمیم رئیس جمهوری آمریکا درباره قدس شریف، فراخوان حمایت از ملت مظلوم فلسطین را داد.

به گزارش ایرنا، ‘شیخ مهدی بن احمد الصمیدعی’ روز پنجشنبه در بیانیه ای که به نقل از وی دفتر دار الافتاء اهل سنت عراق منتشر کرد، گفت که از همه آزادگان درعراق و کشورهای عربی و مسلمان و شرافتمندان جهان می خواهد با قدرت از ملت فلسطین حمایت کنند.
براساس این بیانیه، شیخ الصمیدعی گفته است که همه آزادگان در عراق و جهان عرب و اسلام و شرافتمندان جهان باید این تصمیم دونالد ترامپ را محکوم کرده و بدون هیچگونه نرمش، سستی و کوتاهی از مردم فلسطین با قدرت حمایت کنند.
وی همچنین خواستار پرکردن صفحات شبکه های اجتماعی از تبلیغ به نفع فلسطین شده و افزوده است که از آن روزی می ترسم که نسل جدید مسلمان، چیزی از بیت المقدس نداند.
وی هشدار داده است که از آن روزی می ترسد که به خاطر سستی و کوتاهی با تصمیم امروز دولت آمریکا، رژیم صهیونیستی دیگر سرزمین های اسلامی و عربی را اشغال کند.
رییس دار الافتاء اهل سنت عراق خاطر نشان ساخت که رژیم صهیونیستی همواره در آرزوی سرزمین بزرگ از نیل تا فرات و سلطه بر کل جهان است.
اقدام رئیس جمهوری آمریکا درباره قدس شریف با اعتراضات گسترده در داخل عراق مواجه شده و بسیاری از رهبران سیاسی، مقامات رسمی و شخصیت ها در بیانیه ها علیه این تصمیم نامسوولانه ترامپ موضع گرفته اند.
آنها دولت آمریکا را در قبال تبعات خطرناک این تصمیم در سطح منطقه و جهان مسوول دانسته اند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

رفتن به نوار ابزار