تازه ها
خانه »» اخبار جهان اسلام »» عملیات تل آویو افسانه سیستم امنیتی ر‌ژیم صهیونیستی را درهم شکست
عملیات تل آویو افسانه سیستم امنیتی ر‌ژیم صهیونیستی را درهم شکست

عملیات تل آویو افسانه سیستم امنیتی ر‌ژیم صهیونیستی را درهم شکست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فلسطین گروه مقاومت جبهه مردمی آزادسازی فلسطین این عملیات را منحصر به فرد و انجام دهندگان آن را مایه فخر فلسطین اعلام کرد و افزود: این اقدام واکنشی طبیعی به اعدام ها و کشتارهای میدانی جوانان ما توسط رژیم صهیونیستی است.
این گروه زمان و مکان انجام این عملیات را حاوی پیامی ویژه برای لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی عنوان کرد و افزود: این پیام تاکیدبر گزینه مقاومت و پاسخ منفی صریحی به تمام تلاش های سیاسی شایبه دار در قضیه فلسطین است.
عضام ابودقه عضو کمیته مرکزی جبهه دموکراتیک فلسطین نیزضمن تقدیر از جوانان مقاومت اعلام کرد: این عملیات تاکیدی برادامه انتفاضه و غلط بودن پیش بینی ها برای پایان آن و اعتماد به هماهنگی وهمکاری امنیتی با رژیم و مذاکرات بیهوده با آن است.
گردانهای مقاومت الناصر صلاح الدین نیز این عملیات را پاسخی مناسب به رژیم صهیونیستی درقبال تجاوزبه حقوق ملت فلسطینی ودشمنی با آنان عنوان کرد.
بیانیه این گروه اعلام می کند که پیام این عملیات تاکید بر مقاومت به عنوان تنها گزینه احقاق حق و آزادی سرزمین های اشغالی از زیر یوغ صهیونیست ها است ما تمام گروه های مقاومت را به اقدام نظامی دعوت می کنیم تا خواسته های ملت فلسطین برای راندن اشغالگران از حاکمان را محقق کنیم.
حرکت مجاهدان فلسطینی نیز با تقدیر از این عملیات آن را در راستای مقاومت مشروع ملت فلسطین در برابر اشغالگری دانسته و افزوده است : اقدام این دو جوان فلسطینی، پوچ بودن ادعاهای رژیم در خصوص سیستم امنیتی و پوشالی بودن آن و ضعف جبهه داخلی آنان را درمرکز قدرتشان تل آویو مبرهن کرد.
حماس نیز این عملیات را طلیعه بشارت های ماه مبارک رمضان عنوان و برادامه مقاومت مشروع فلسطینیان تاکید کرد و گفت در عملیات شهادت طلبانه دو جوان فلسطینی اهل روستای یطای الخلیل در شامگاه چهارشنبه در تل آویو در نزدیکی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی چهار صهیونیست کشته و هفت تن دیگر زخمی شدند که حال برخی ازآنان وخیم گزارش شده است.
درپی این عملیات نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور تشکیل یک نشست امنیتی فوری با وزیر جنگ و سایر فرماندهان و مسوولان امنیتی را داد .
نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی همچنبین از شب گذشته با محاصره روستای یطا در محدوده الخلیل این روستا را منطقه بسته نظامی اعلام کردند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

رفتن به نوار ابزار