تازه ها
خانه »» اخبار جهان اسلام »» جاسازی «بمب» در قرآن توسط داعش
جاسازی «بمب» در قرآن توسط داعش

جاسازی «بمب» در قرآن توسط داعش

وزیر امور خارجه عراق تاکید کرد: عناصر داعش برای جلوگیری از پیشروی نیروهای عراقی در فلوجه داخل قران کریم بمب گذاری می کند و روی آنها کفش قرار می دهد.
المذهب: به گزارش عربیه نیوز،«ابراهیم جعفری» وزیر امور خارجه عراق در گفتگو با شبکه « الغد العربی» گفت: گروهک تروریستی داعش تلاش می کند تا از موفقیت و پیشروی نیروهای عراقی در فلوجه جلوگیری کند و به همین دلیل داعش در قرآن کریم بمب گذاری می کند.

وی افزود: داعش از روش های جدید همچون سپر انسانی، حفر تونل و تخریب منازل برای متوقف کردن نیروهای عراق و جلوگیری از آزادسازی فلوجه استفاده می کند.

جعفری ادامه داد: عناصر داعش و القاعده از روش هایی استفاده می کنند که هیچ ارتباطی با دین اسلام ندارد، به طوری که داعش به بمب گذاری در قرآن کریم اقدام می کند و با قرار کفش روی آن به این کتاب مقدس اهانت می کند.

نخست وزیر پیشین عراق افزود: سربازان عراقی هنگامی که این کتاب مقدس را به این صورت که کفش ها را بر روی آن گذاشته بودند، یافتند، نمی توانستند بر اعصابشان مسلط شوند.

وزیر امور خارجه عراق از نیروهای عراقی خواست تا برای نجات فلوجه از دست داعش متحد باشند و تاکید کرد که هیئت های عراقی خواه شیعه خواه سنی مانند برادر در سرزمین واحد هستند.

گفتنی است، عملیات آزاد سازی فلوجه ۲۳ می ( سوم خرداد) با مشارکت نیروهای ارتش، پلیس فدرال، نیروهای واکنش سریع، بسیج و عشایر و پلیس الانبار و با پشتیبانی توپخانه ای و جنگندهای عراق و ائتلاف بین المللی آغاز شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

رفتن به نوار ابزار